Tuesday, December 8, 2009

Apa Yang Wanita Mahu Drp Lelaki

"Kejujuran...Kesetiaan...Keikhlasan..." itulah mostly maklumbalas drp pendengar salah sebuah stesen radio pada pagi tadi.

Bagi aku tepat sekali...bukan WANG, KEKAYAAN, PANGKAT atau DARJAT yang UTAMA.
Jika ini yang aku mahukan, aku pasti aku takkan bahagia...kalau aku,
3 perkara - JUJUR SETIA IKHLAS....AMAT diperlukan. Cukuplah berSEDERHANA hidup, asal senanghati..tenteram dan bergembira di samping KELUARGA TERCINTA.

Aku jugak positif, yang KURANG SENANG blh menjadi KAYA, yang KURANG tinggi DARJAT atau PANGKAT blh menjadi TINGGI..kerana...REZKI secara sendirinya akan mengiringi kita pabila kita BERKELUARGA..BERKAT!...SUBHANALLAH..betapa KASIH dan PENYAYANGNYA MAHA BESAR ALLAH SWT!!!

Cukuplah..cukup...cukup ...cukup bagi aku..HANYA 3 itu aku mahukan...
pengorbanan seorang isteri kpd suami dan anak-anak, pengorbanan seorang suami demi
isteri dan anak-anak...dan pengorbanan seorang anak hanyalah bagi kedua ibubapa dan adik beradiknya akan terlahir dgn sendiri..kerana PERASAAN KASIH SAYANG DAN CINTA atas nama KEKELUARGAAN...

Andai SI DIA memahami....aku amat BERSYUKUR...kerana SI DIA akan sedar, sejauh dan
sesanggup manakah pengorbanan aku untuknya...

No comments:

Post a Comment