Tuesday, December 8, 2009

Andai Kau Tahu...

Andai SI DIA tahu...sewaktu DIA meluahkan keputusan itu hanyalah demi kebaikan AKU, perkataan itulah juga MELUKAkan hati ini. Jika benar atas dasar KEPENTINGAN aku hendak DIA jagakan...tanggapan itu salah bagi aku. Dlm diri aku, aku SANGGUP mencari jalan walau selama mana termampu bagi menyelamatkan IKATAN KAMI... kerana pada aku,
IKATAN kami hanya setahun jagung cuma...tidak cukup utk menyatakan ERTI PUTUS ASA..

Tika DIA mengucapkan PERPISAHAN, aku pasrah dan aku sebenarnya bagai DIPAKSARELA, aku terima TANPA BANTAH kerana bagi aku, SI DIA sudah tidak memerlukan aku...mungkin aku hanyalah seorang yang mengganggu perjalanan impian hidupnya...

Biarlah aku juga mengundurkan diri atas permintaannya. Walaupun aku terpaksa menanggung SEDIH.....hingga kini dan??....taklah aku tahu...

No comments:

Post a Comment