Tuesday, November 24, 2009

Ini Diri Aku

Hari ini dlm sejarah kiranya dlm idup aku...manakan tidak,
tak pernah hayat pun aku BERDIARI tetiba....aku mula jadi
seorang penulis BLOG!

Bagi aku BERBLOG ni, sedikit cebisan ruang yang mudah utk
aku berkata-kata tatkala aku tak sempat TERLUAH, TERKONGSI ,
TERCERITA, TERMENGAYAT atau TERLONTAR idea, perasaan,
pendapat dan lain-lain spesies dengannye.

Mungkin jugak aku tak BERANI berbuat demikian sebab aku SEORANG
PERAHSIA??...atau SEORANG PEMENDAM??...ntahlah, biar apa orang
LABEL aku, aku TETAP AKU dan DIA MAHA MENGETAHUI segala-galanya. Bahkan MAHA ADIL untuk mengadili semua hambaNya atas setiap perbuatan dan perlakuan di atas bumi yang pinjaman sementara cume ini. Itu MOTIVASI aku..dan PENGUAT SEMANGAT aku...

Takrifan global aku dpt aku bagi terhadap diri AKU ialah aku seorang hamba yang biasa shj...SEMPOI, SLUMBER, SENTIMENTOL, TAK SUKA ORG 'BERMULUT LEMBIK'..dan.. dot dot dot ...

kalau nak tahu SIAPA DIRI AKU, dalami sendiri DIRI aku, CITARASA aku dan KISAH IDUP aku dlm BLOG aku versi JULUNG kali ini...

kalo MEMBACA atau TERBACA coretan aku dlm blog ni, dan kalo rasa nk NANGIS ke..TERSEDU ke..TERGELAK ke..TERKOMEN ke..sila-silakan.....


Yang BENAR,
DiriAku

No comments:

Post a Comment