Monday, November 30, 2009

bersentiMENTOL


Alahai...musim hujan...hati aku 'hujan' jugak lately ni. sinonim betul, macam tahu-tahu je. Dingin beku dek hujan ni menambahkan lagi KEBEKUAN otak aku nak bekerja. Dahla aku kena timbun kerja, alamat kena kejarle due date. tambah lagi keadaan otak aku berbeku ni, perasaan melayang dan melayan...rumit rumit.

Aku tahu tak patut berMOOD bersentimentol gini dalam masa kerja aku amat memerlukan aku untuk dibereskan (m..sekurang-kurangnya terasa la jugak sikit yg aku ni diperlukan..walaupun bukan orang tetapi hanya kerja yang sedang memujuk rayu aku ni)

bila bersentimentol memang normalla kan - pelbagai idea, kenangan, impian ..harapan berputar-putar terbang dlm kepala...seperti ada DJ pulak aku rasa dlm tu.

takpela DJ, thanks to you..at least, mendamaikan jugak ye..

No comments:

Post a Comment