Wednesday, November 25, 2009

...HATI pulak yang stress

Alahai, ingatkan bolehlah tidur dengan AMAN semalam..Rupanya susah nak lelap.
HATI aku pulak yang STRESS! Kenapa pulak??! Pe lagi, Aku TERTEKAN lagi lepas berlakunya sesi 'bertegang leher' melalui SMS dengan DIA.

Nampaknya, KEBARANGKALIAN aku TERTEKAN disebabkan DIA akan sentiasa ADA. Selagi HAYAT dikandung BADAN???...Mintak JAUH...MERANA aku. Makan HATI tiap-tiap hari tak elok jugakkan. Terlebih tambah darah, lain PENYAKIT pulak aku dapat. ISHKkkk...

Aku perlu cari penyelesaian secepat mungkin supaya agar menjamin aku untuk tidak diVOTEkan sebagai CALON Hospital Tanjung Rambutan. Eh, tak mustahilkan kalau dh asyik MENDUNG aje suasana HIDUP ni. So far, AKU masih MAMPU lagi BERTAHAN.

"...Orang yang diuji itu adalah orang yang amat bertuah kerana Tuhan telah memilihnya untuk di uji... di hujung stiap ujian itu ada nikmat yang tiada ternilai sekiranya kita bersabar..."

No comments:

Post a Comment