Tuesday, February 9, 2010

Pandangan berpusing-pusing

Alhamdulillah...panjat syukur aku pada Allah SWT...kerana aku masih diberikan lagi peluang untuk melihat
dunia ni hingga ke hari ni...

Manakan tidak, semalam...selepas balik kerja, dinner...lepas tu je terus pandangan aku berpusing-pusing...
loya pun datang....last-last termuntah jugak aku...kesian si kecil aku, SINAR, aku tak sempat nk melayannya...maafkan aku SINAR..cuma aku curi juga masa utk dodoikan dia masuk tido..

Aku suspek, ini mesti ada kaitan dengan simptom jantung ku berdebar....
"mungkin tekanan darah aku rendah!"..

Hajatnya hari ni hendak bercuti dan pergi klinik utk further check up, tapi teringatkan janji aku dgn kawan-kawan aku pada pagi ni, aku tangguh dulu hajat tu...

Harapnya, sempatlah aku ke klinik sebelum datangnya lagi keadaan sprti smalam, memang sungguh tak selesa, dan tak pernah hayat aku kena mcm tu..ishk...

Nanti aku refer doktor aku...suspen jugak nak tau , apa yg tak kenanya dgn diri aku sejak kebelakangan ni..

No comments:

Post a Comment